10 maart, 2014

Maandagmorgen tip: Vintage blikken als kruidentuin

Na dit heerlijke zonnige weekend is de lente voor mij officieel aangebroken. De natuur loopt 7 weken voor, dus ik ook. Mijn handen jeuken om weer aan de slag te gaan in de tuin en daar heb ik dan ook de hele winter op gewacht. De tuin is dit weekend grondig onder handen genomen en we hebben er zondag ook meteen goed gebruik van gemaakt bij zoonliefs derde verjaardag. Heerlijk genieten!

Dat brengt me op de maandagmorgen tip van deze week. Op Pinterest kwam ik een mooi plaatje tegen van een tuin DIY met vintage blikken. Helemaal top! In de kringloopwinkel kom je vaak de mooiste blikken tegen. Tegenwoordig laat ik ze vaak staan, omdat mijn huis er inmiddels vol mee staat. Maar nu heb ik er een nieuwe bestemming voor gevonden: de tuin. Een perfecte basis voor een mini kruidentuin, aangezien de ruimte bij ons wat beperkt is. Eerst binnen zaaien en achter het glas zetten, dan kunnen ze in april of mei lekker naar buiten toe.

Bron: Pinterest - The Urban Hippie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten