16 januari, 2015

Ja! Mijn eerste blog!

Bloggen voor De Oude Speelkamer? Ik? JA natuurlijk wil ik dat! Tof! Ik ben een echte fan van De Oude Speelkamer en toen Ester mij vroeg, hoefde ik geen moment na te denken! Genoeg herinneringen aan vroeger, hoe en waarmee ik speelde met mijn zusjes, maar ook voor ons zoontje van 2 ben ik fan van haar retro speelgoed. Al eerder kocht ik leuke cadeautjes voor hem, het soort speelgoed dat ik ook had als klein meisje, kocht cadeautjes voor baby-vriendjes en vriendinnetjes en als klap op de vuurpijl, was ik degene die via Facebook de mooie rode bolderkar won! Wiehaa!

Lachende zonnetjes rammelaar - Ambi ToysFocus Pocus fototoestel - Ambi Toys

Zoonlief versleept er van alles mee, van speelgoed tot knuffels, binnen en buiten, het maakt niet uit, hij vindt het geweldig! En dat doet me stiekem weer denken aan de karretjes die ik vroeger met mijn oudste zusje maakte. Want waarom, creativiteit zat er al vroeg in, een skatebord, rolskates en fietsstoeltje gebruiken waarvoor het bedoeld is? Wij bouwden er karretjes van, bonden een springtouw om ons middel en zo renden/reden we rond in de buurt. Met de nodige botsingen, schrammen, maar vooral heel veel lol als gevolg!




Zo wil ik nog heel veel met jullie delen in de blogs, maar voordat ik de volgende schrijf, zal ik in ieder geval laten weten wie ik ben: Liseth, 33 jaar, moeder van Thijm, kleurrijk, spontaan, sociaal, rommelkont (niet in de kasten, daar ligt alles netjes) én creatief! Met veel passie en plezier run ik mijn eigen bedrijf www.blitzontwerpt.nl  en daarnaast schilder ik graag, onder andere mijn www.geboorteschilderijtjes.nl. En niet te vergeten, samen met Thijm creatief doen en spelen met (retro-)speelgoed is natuurlijk fantastisch!

Tot de volgende blog!

Liseth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten